A A A

Nabór zakończony wyborem kandydata: Anna Łukaszewska

Termin składania aplikacji:

31.10.2024r.

dokumenty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do dnia 31.10.2024r.

pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń (decyduje data faktycznego wpływu do Muzeum).

Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) Zaprasza do rekrutacji na stanowisko: Kierownik Działu ds. Edukacji i Wydarzeń Kulturalnych

Miejsce pracy: Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II w Toruniu

OPIS STANOWISKA:

  • opracowywanie i wdrażanie koncepcji działań edukacyjnych zgodnych z misją i celami statutowymi Muzeum;
  • inicjowanie, przygotowywanie i realizacja oferty edukacyjnej Muzeum skierowanej do różnych grup odbiorców;
  • opracowanie programów edukacyjnych towarzyszących wystawom stałym i czasowym;
  • przygotowywanie materiałów edukacyjnych i pomocy dydaktycznych;
  • koordynacja spraw z zakresu dostępności;
  • inicjowanie, przygotowywanie oraz realizacja wydarzeń kulturalnych i wystaw czasowych zgodnych z misją i celami statutowymi Muzeum;
  • opracowywanie długoterminowych i krótkoterminowych planów działania;
  • współpraca z instytucjami otoczenia społecznego w zakresie działalności edukacyjnej i kulturalnej Muzeum;
  • organizowanie pracy działu oraz zarządzanie podległym zespołem pracowników;
  • planowanie i zarządzanie budżetem działu.

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe pedagogiczne lub historyczne;
  • co najmniej 5 letnie doświadczenie pracy na stanowiskach kierowniczych w jednostkach administracji publicznej;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie organizacji działalności edukacyjnej;   
  • doświadczenie w organizacji  wydarzeń skierowanych do różnych grup odbiorców;
  • umiejętność organizacji pracy zespołu;
  • umiejętność budowania relacji z partnerami zewnętrznymi;
  • elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu;
  • swoboda wypowiedzi podczas wystąpień publicznych
  • dyspozycyjność


OFERUJEMY:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości o 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy; 
  • nagrody jubileuszowe; 
  • ciekawą i inspirująca pracę w rozwijającej się instytucji kultury;
  • dużą samodzielność w powierzonym obszarze; 
  • udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum.  


WYMAGANE DOKUMENTY:

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego; 
  • złożenie koncepcji pracy na stanowisku Kierownika działu ds. edukacji i wydarzeń kulturalnych w Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II
    (w organizacji) – koncepcja napisana na maksymalnie 1500 słów.
  • list motywacyjny oraz CV – opatrzone własnoręcznym podpisem wraz z klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla celów prowadzonego przez Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Zostałem/Zostałam poinformowany/poinformowana, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r., zamieszczoną na stronie internetowej Muzeum bądź na portalu rekrutacyjnym, na którym zamieszczone zostało ogłoszenie o naborze”.

Termin i miejsce składania dokumentów: 

  • dokumenty należy złożyć do dnia 31.10.2024 r. 
  • decyduje data wpływu oferty do Muzeum 
  • dokumenty można złożyć:

w formie papierowej – osobiście w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń;

LUB

w formie elektronicznej – na adres mailowy: rekrutacje@muzeumpamiecitozsamosc.pl 

  • Na kopercie bądź w tytule maila prosimy o wpisanie: „Oferta pracy – Kierownik Działu ds. Edukacji i Wydarzeń Kulturalnych”. 

 
Procedura naboru:

  • Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy.
  • I Etap – weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne. 
  • II Etap – rozmowa kwalifikacyjna.

W przypadku zatrudnienia konieczne jest dostarczenie „ Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Ministerstwa Sprawiedliwości – Krajowego Rejestru Karnego na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560).

Dodatkowe informacje:

  • Aplikacje złożone po wskazanym terminie bądź niekompletne, nie będą rozpatrywane. 
  • Muzeum zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie. 
  • Muzeum zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.

Aplikacje prosimy składać pod adresem:

Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II

ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń

lub e-mailowo: rekrutacja@muzeumpamiecitozsamosc.pl