Ogłoszenie w trakcie
Termin składania aplikacji:
13.12.2024r.
dokumenty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do dnia 13.12.2024r.
pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń (decyduje data faktycznego wpływu do Muzeum).
Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) Zaprasza do rekrutacji na stanowisko: Główny specjalista ds. komunikacji i kontaktu z mediami
Miejsce pracy:
Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła w Toruniu (w organizacji)
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełen etat
OPIS STANOWIKA
* kontakt z mediami
* tworzenie tekstów na stronę internetową
* administrowanie stroną internetową Muzeum
* opracowywanie informacji o wystawach i imprezach towarzyszących
* prowadzenie rejestru udostępnienia informacji publicznej
* udzielanie informacji publicznej
WYMAGANIA
* wykształcenie humanistyczne, preferowane dziennikarskie
* co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe
* odporność na stres
* autoprezentacja
* swoboda wypowiedzi
* umiejętność redagowania pism
OFERUJEMY:
* zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
* dodatek za wieloletnią pracę w wysokości o 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy;
* nagrody jubileuszowe;
* ciekawą i inspirująca pracę w rozwijającej się instytucji kultury;
* dużą samodzielność w powierzonym obszarze;
* udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum.
WYMAGANE DOKUMENTY:
* kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego;
* list motywacyjny oraz CV – opatrzone własnoręcznym podpisem wraz z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla celów prowadzonego przez Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Zostałem/Zostałam poinformowany/poinformowana, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r., zamieszczoną na stronie internetowej Muzeum bądź na portalu rekrutacyjnym, na którym zamieszczone zostało ogłoszenie o naborze”.
Termin i miejsce składania dokumentów:
* dokumenty należy złożyć do dnia 13.12.2024 r.
* decyduje data wpływu oferty do Muzeum
* dokumenty można złożyć:
w formie papierowej – osobiście w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń;
LUB
w formie elektronicznej – na adres mailowy: rekrutacja@muzeumpamiecitozsamosc.pl
Na kopercie bądź w tytule maila prosimy o wpisanie: „Oferta pracy – Główny specjalista ds. komunikacji i kontaktu z mediami ”.
Procedura naboru:
* Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy.
* I Etap – weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne.
* II Etap – rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
* Aplikacje złożone po wskazanym terminie bądź niekompletne, nie będą rozpatrywane.
* Muzeum zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
* Muzeum zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
Dodatkowe informacje:
Aplikacje złożone po wskazanym terminie bądź niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Muzeum zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
Muzeum zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
Aplikacje prosimy składać pod adresem:
Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II
ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń
lub e-mailowo: rekrutacja@muzeumpamiecitozsamosc.pl