A A A

Ogłoszenie w trakcie

Termin składania aplikacji:

13.12.2024r.

dokumenty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do dnia 13.12.2024r.

pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń (decyduje data faktycznego wpływu do Muzeum).

Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) Zaprasza do rekrutacji na stanowisko: Główny specjalista ds. komunikacji i kontaktu z mediami

Miejsce pracy:
Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła w Toruniu (w organizacji)

Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: pełen etat

OPIS STANOWIKA
* kontakt z mediami
* tworzenie tekstów na stronę internetową
* administrowanie stroną internetową Muzeum
* opracowywanie informacji o wystawach i imprezach towarzyszących
* prowadzenie rejestru udostępnienia informacji publicznej
* udzielanie informacji publicznej

WYMAGANIA
* wykształcenie humanistyczne, preferowane dziennikarskie
* co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe
* odporność na stres
* autoprezentacja
* swoboda wypowiedzi
* umiejętność redagowania pism

OFERUJEMY:

* zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w wymiarze pełnego etatu;
* dodatek za wieloletnią pracę w wysokości o 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy; 
* nagrody jubileuszowe; 
* ciekawą i inspirująca pracę w rozwijającej się instytucji kultury;
* dużą samodzielność w powierzonym obszarze; 
* udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum.  

WYMAGANE DOKUMENTY:

* kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego; 
* list motywacyjny oraz CV – opatrzone własnoręcznym podpisem wraz z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla celów prowadzonego przez Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Zostałem/Zostałam poinformowany/poinformowana, że wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Jednocześnie oświadczam, że zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r., zamieszczoną na stronie internetowej Muzeum bądź na portalu rekrutacyjnym, na którym zamieszczone zostało ogłoszenie o naborze”.
Termin i miejsce składania dokumentów: 
* dokumenty należy złożyć do dnia 13.12.2024 r. 
* decyduje data wpływu oferty do Muzeum 
* dokumenty można złożyć:
w formie papierowej – osobiście w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń;

LUB

w formie elektronicznej – na adres mailowy: rekrutacja@muzeumpamiecitozsamosc.pl 
Na kopercie bądź w tytule maila prosimy o wpisanie: „Oferta pracy – Główny specjalista ds. komunikacji i kontaktu z mediami ”. 

Procedura naboru:
* Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy.
* I Etap – weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne. 
* II Etap – rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje:
* Aplikacje złożone po wskazanym terminie bądź niekompletne, nie będą rozpatrywane. 
* Muzeum zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie. 
* Muzeum zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.

Dodatkowe informacje:
Aplikacje złożone po wskazanym terminie bądź niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Muzeum zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
Muzeum zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.

 

Aplikacje prosimy składać pod adresem:

Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II

ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń

lub e-mailowo: rekrutacja@muzeumpamiecitozsamosc.pl