Nabór zakończony brakiem wyboru kandydata/kandydatki
Termin składania aplikacji:
31.01.2023 r.
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie składania aplikacji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ogłasza nabór na stanowisko:
Główny Inwentaryzator Zbiorów
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań na stanowisku będzie należało:
Zadania:
- kontrola i nadzór nad realizacją obowiązujących w Muzeum zasad w zakresie:
- inwentaryzacji i katalogowania zbiorów, w tym nad programem do ewidencji i zarządzania zbiorami;
- przechowywania i ruchu wewnętrznego zbiorów;
- użyczeń/wypożyczeń zbiorów z/do Muzeum;
- digitalizacji zbiorów;
- kwerend i udostępniania informacji o zbiorach;
- prezentacji zbiorów w Internecie;
- skontrum zbiorów;
- określenia wytycznych w zakresie prowadzenia ksiąg inwentarzowych muzealiów i depozytów oraz innych form ewidencji zbiorów;
- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania i konserwacji zbiorów, prowadzonych badań oraz działalności edukacyjnej, wystawienniczej i wydawniczej Muzeum;
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe specjalistyczne na kierunku humanistycznym specjalistycznym;
- min. 5 lat stażu pracy;
- dorobek zawodowy w zakresie ustawowej działalności muzeum lub studia podyplomowe z tego zakresu;
- znajomość problematyki udostępniania, rozpowszechniania i zarządzania zbiorami;
- doświadczenie w pracy z wykorzystaniem programów do ewidencji i zarządzania zbiorami;
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet;
- znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej średniozaawansowanym
Ponadto:
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległym pracownikom
- umiejętność zarządzania zespołem oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
- doświadczenie w zarządzaniu w dziedzinie kultury i znajomości przepisów z zakresu muzealnictwa i działalności kulturalnej
- doświadczenie przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii i planów rozwoju Muzeum
- doświadczenie w pracy przy wystawach muzealnych
- rzetelność, skuteczność, umiejętności analityczne, odporność na stres, asertywność, odpowiedzialność
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- przyjazne środowisko pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV* zawierającego poniższą klauzulę:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”
* CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Aplikacje prosimy składać pod adresem:
Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II
ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń
lub e-mailowo: biuro@muzeumpamiecitozsamosc.pl