A A A

Nabór zakończony brakiem wyboru kandydata/kandydatki

Termin składania aplikacji:

31.01.2023 r.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie składania aplikacji.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ogłasza nabór na stanowisko:
Główny Inwentaryzator Zbiorów

Zakres obowiązków:

Do głównych zadań na stanowisku będzie należało:

Zadania:

  • kontrola i nadzór nad realizacją obowiązujących w Muzeum zasad w zakresie:
  1. inwentaryzacji i katalogowania zbiorów, w tym nad programem do ewidencji i zarządzania zbiorami;
  2. przechowywania i ruchu wewnętrznego zbiorów;
  3. użyczeń/wypożyczeń zbiorów z/do Muzeum;
  4. digitalizacji zbiorów;
  5. kwerend i udostępniania informacji o zbiorach;
  6. prezentacji zbiorów w Internecie;
  7. skontrum zbiorów;
  • określenia wytycznych w zakresie prowadzenia ksiąg inwentarzowych muzealiów i depozytów  oraz innych form ewidencji zbiorów;
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania i konserwacji zbiorów, prowadzonych badań oraz działalności edukacyjnej, wystawienniczej i wydawniczej Muzeum;

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe specjalistyczne na kierunku humanistycznym specjalistycznym;
  • min. 5 lat stażu pracy;
  • dorobek zawodowy w zakresie ustawowej działalności muzeum lub studia podyplomowe z tego zakresu;
  • znajomość problematyki udostępniania, rozpowszechniania i zarządzania zbiorami;
  • doświadczenie w pracy z wykorzystaniem programów do ewidencji i zarządzania zbiorami;
  • obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej średniozaawansowanym

 

Ponadto:

  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i podległym pracownikom
  • umiejętność zarządzania zespołem oraz współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w zarządzaniu w dziedzinie kultury i znajomości przepisów z zakresu muzealnictwa i działalności kulturalnej
  • doświadczenie przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii i planów rozwoju Muzeum
  • doświadczenie w pracy przy wystawach muzealnych
  • rzetelność, skuteczność, umiejętności analityczne, odporność na stres, asertywność, odpowiedzialność

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • przyjazne środowisko pracy
  • możliwość rozwoju zawodowego

 

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV* zawierającego poniższą klauzulę:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”

CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks  pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, data  urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Aplikacje prosimy składać pod adresem:

Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II

ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń

lub e-mailowo: biuro@muzeumpamiecitozsamosc.pl