Nabór zakończony brakiem wyboru kandydata/kandydatki
Termin składania aplikacji:
23.02.2024r.
dokumenty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do dnia 23.02.2024r.
pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń (decyduje data faktycznego wpływu do Muzeum).
Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) Zaprasza do rekrutacji na stanowisko: Adiunkt w Dziale Gromadzenia, Inwentaryzacji i Konserwacji Zbiorów
Miejsce pracy: Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II w Toruniu
OPIS STANOWISKA:
obsługa ruchu wewnętrznego i zewnętrznego zbiorów MPiT
- prawidłowe (zgodne z wymogami, przepisami i wewnętrznymi regulacjami) ewidencjonowanie zbiorów w elektronicznej bazie danych
- tworzenie słowników i słów kluczowych
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej użyczeń oraz prowadzenie korespondencji z tym związanej,
- ewidencjonowanie obiektów przyjmowanych do muzeum na wystawy czasowe i do depozytu,
- prowadzenie rejestrów wystaw i kontrahentów,
- kontrola terminów użyczeń krótko i długoterminowych oraz koordynacja konserwatorskich wizyt kontrolnych zbiorów użyczonych długoterminowo,
- sporządzanie tematycznych raportów i sprawozdań związanych z wykonywanymi czynnościami,
- sporządzanie sprawozdań w związku z obowiązkiem statystycznym oraz sprawozdań okresowych zbiorów
- udział w okresowych kontrolach zbiorów MPiT (kontrole zgodności dokumentacji ewidencyjnej ze stanem faktycznym).
- stała współpraca z Pracownią Digitalizacji Zbiorów
- stała współpraca z Pracownikami sprawującymi nadzór merytoryczny i fizyczny nad gromadzoną kolekcją (opiekunów zbiorów i konserwatorów)
- współpraca z innymi działami w zakresie bieżącej działalności muzeum, w tym opracowywania bieżącej dokumentacji;
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe humanistyczne (dyplom studiów II-stopnia) preferowane kierunki: historia sztuki, historia, kulturoznawstwo, muzealnictwo lub studia podyplomowe związane z działalnością podstawową muzeum,
- doświadczenie w zakresie ewidencjonowania, przemieszczania i przechowywania zbiorów muzealnych (min. dwa lata stażu pracy w muzeum na podobnym stanowisku),
- doświadczenie w pracy z wykorzystaniem programów do ewidencji i zarządzania zbiorami,
- znajomość co najmniej jednego języka obcego w stopniu zaawansowanym – preferowane: angielski, niemiecki, włoski, rosyjski, francuski,
- obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet,
- znajomość przepisów z zakresu ochrony zabytków, funkcjonowania muzeów, ewidencjonowania, przenoszenia i zabezpieczania zbiorów,
- samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, rzetelność, odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY:
- zatrudnienie w prestiżowej instytucji kultury w oparciu o umowę o pracę,
- udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II,
- możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach kulturalnych.
Wymagane dokumenty:
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń),
- list motywacyjny oraz CV – opatrzone własnoręcznym podpisem wraz z klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Muzeum „Pamięć
i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II (w organizacji) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Termin i miejsce składania dokumentów:
- dokumenty należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do dnia 23.02.2024
- pocztą na adres: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń (decyduje data faktycznego wpływu do Muzeum).
Na kopercie prosimy o wpisanie : „Oferta pracy- Adiunkt w Dziale Gromadzenia, Inwentaryzacji i Konserwacji Zbiorów
Procedura naboru:
Proces rekrutacji na wyżej wymienione stanowisko będzie dwuetapowy.
I Etap- weryfikacja formalna nadesłanych ofert- do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne.
II Etap- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- Aplikacje złożone po wskazanym terminie bądź niekompletne, nie będą rozpatrywane.
- Muzeum zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
- Muzeum zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Muzeum „ Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II ( w organizacji) , ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń .
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe mogą być ujawniane innym podmiotom na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy Adiunkt w Dziale Gromadzenia, Inwentaryzacji i Konserwacji Zbiorówz uwzględnieniem 3 miesięcy,
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
– żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Aplikacje prosimy składać pod adresem:
Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II
ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń
lub e-mailowo: biuro@muzeumpamiecitozsamosc.pl